Zašto trebam voziti auto na servis ako nije pokvaren? Ako si postavljate takvo pitanje, trebate znati da je prevencija uvijek bolja od liječenja. Ako želite da vaš automobil nastavi nesmetano raditi, ne možete si priuštiti preskakanje redovitog servisa. S obzirom na to, mnogi vozači postanu nervozni kad trebaju odvesti automobil na prijeko potreban servis, jer su ili sami imali loše iskustvo s mehaničarom koji ih je „oderao“ ili poznaju nekoga tko jest.
Kako bismo vam olakšali nedoumicu, donosimo šest pitanja koja možete pitati kada ostavljate automobil na sljedećem servisnom pregledu. Postavljanje pravih pitanja može vam pomoći da izbjegnete preplaćivanje dijelova i nepotrebne popravke.
Mogu li upoznati svog mehaničara?
Dobra je ideja predstaviti se osobi odgovornoj za rad na vašem automobilu. Pokušajte s vremenom izgraditi odnos sa svojim mehaničarom i pokažite interes za dobrobit svog automobila, koji je ipak vaše vrijedna imovina.
Mogu li saznati u čemu je problem?
Ako niste sigurni da razumijete koji je problem s automobilom, zamolite svog mehaničara da vam objasni i raščlani ga na laičke pojmove koji će vam pomoći u razumijevanju. Nema ništa loše u postavljanju pitanja i važno je da ste sigurni da “problem” doista postoji. Ako niste baš upoznati s auto terminologijom, razgovor s mehaničarem bi vam mogao zvučati pomalo zastrašujuće, međutim dobar mehaničar će vam znati sve objasniti tako da možete razumjeti.
Možete li odrediti prioritete popravaka?
Ako postoji više od jednog popravka koji se treba obaviti, a zabrinuti ste za svoj proračun, zamolite svog mehaničara da vam pomogne odrediti prioritete onoga što odmah treba učiniti, a što može pričekati.
Što će se dogoditi ako ne izvršim popravak?
Ovo je škakljivo pitanje, pogotovo ako niste previše upoznati s održavanjem automobila. Međutim, prije nego što odlučite nastaviti s popravkom (ili ga zanemariti), trebali biste se upoznati sa svim potencijalnim posljedicama ako problem ostane neriješen. Budite oprezni ako mislite da mehaničar prenapuhuje problem. Ako ipak smatrate da bi to mogao biti slučaj, odvezite automobil drugom mehaničaru i zatražite drugo mišljenje.
Kakvo je jamstvo za rezervne dijelove?
Zapamtite da ne postoji ništa bolje od originalnih dijelova i trebali biste osigurati da vaš mehaničar koristi kvalitetne rezervne dijelove koji dolaze s jamstvom. Nikad ne znate kada biste mogli naići na neispravan dio, a ako se to dogodi, želite biti pokriveni sa jamstvom na originalne zamjenske dijelove.
Nudite li popuste na dijelove?
Ne škodi pitati, a povremeno vam se može posrećiti.
Pridržavanjem preporučenog plana servisa u ovlaštenom zastupništvu izbjegavate rizik od odlazaka lošim mehaničarima koji vam pokušavaju prodati popravke koji vam ne trebaju. Također ste u mogućnosti bolje upoznati svojeg mehaničara i tijekom vremena izgraditi odnos s povjerenjem.
Kako bi vaš Suzuki automobil optimalno radio, rezervirajte svoj servis u auto kući Suzuki Antares Centar u Zagrebu i osigurajte besprijekorno održavanje i rad svog automobila, s originalnim dijelovima i stručnim znanjem.