Kupnja automobila iz snova prava je investicija. To je korak u životu za koji mnogi dugo štede kako bi ga postigli, ali i važna imovina koju kupujete s očekivanjem da ćete je koristiti više godina. Kada krećete u tako veliku kupnju morate znati da ne kupujete samo automobil nego trebate voditi računa i o pravoj marki i autosalonu kako bi znali da ćete dobiti pravu brigu i podršku i nakon što izađete iz salona sa novim vozilom.

Pa kako možete biti sigurni da ste dobro izabrali marku automobila i autosalon? Postoje određene stvari na koje trebate paziti kako biste donijeli pravu odluku. Ovdje navodimo što trebate učiniti da budete sigurni da ste odabrali pravu marku i autosalon koji će vam dugoročno pomoći, kao i nekoliko napomena u vezi podrške nakon kupnje.

Prvi korak: Odabir pouzdane marke automobila

Prvi korak u procesu kupnje vašeg automobila iz snova uvijek bi trebao biti promatranje marke kao cjeline. Ako odaberete marku s dugim iskustvom u proizvodnji pouzdanih proizvoda, uvijek ćete se osjećati sigurno da će oni biti tu da vam pomognu i stave vas na prvo mjesto, ako nešto pođe po zlu ili trebate podršku. Evo na što trebate pripaziti:

Odaberite dobro uspostavljenu marku i model

Jedan od najboljih načina za provjeru pouzdanosti i dugovječnosti je proučavanje povijesti marke i modela. Dobro mjesto za početak je istraživanje na internetu. Provjerite sljedeće:

  • Koliko dugo marka postoji (potražite povijesnu vremensku crtu na web stranici proizvođača)
  • Koliko dugo postoji model automobila koji vas zanima
  • Povijest grešaka / problema s markom, modelom ili varijantom
  • Pojedinosti i duljina jamstva proizvođača

Što su proizvođač i model dulje prisutni, to će marka biti iskusnija, poznatija i pouzdanija. To također znači da će vjerojatno biti više dostupnih dijelova po jeftinijoj cijeni ako ikada budete trebali nešto popraviti ili zamijeniti.

Recenzije trećih strana i ankete o zadovoljstvu kupaca

Recenzije su još jedan izvrstan način za procjenu koliko su marka ili određeni model pouzdani i zadovoljavajući za druge vozače poput vas. Budući da osvrti obično dolaze od javnosti ili nepristranog stručnjaka za automobile, dobit ćete prilično točnu sliku koliko je marka automobila bila i koliko će biti dobra. Recenzije marki i modela također će obuhvaćati dulje razdoblje, čineći ih točnijim i pravednijim prikazom pouzdanosti marke tijekom vremena.

Svjedočanstva i usmena predaja

Još jedan jednostavan način da steknete dojam o robnoj marki i njenoj uspješnosti je kroz recenzije ljudi u vašoj zajednici ili društvenoj mreži. Raspitajte se kod svojih prijatelja i obitelji da vidite što misle o automobilu koji sami voze.

Njihovo iskustvo s održavanjem i tekućim troškovima automobila može pružiti dobar uvid u pouzdanost određenog modela i postprodajne usluge koju marka pruža.

Ako ne poznajete nikoga tko posjeduje automobil marke koju kupujete, ili možda želite perspektivu nekoga tko vam nije blizak prijatelj, svjedočanstva su odličan način da dobijete potpuni prikaz iskustva drugih ljudi s odabirom neke marke.

Drugi korak: Odabir pravog autosalona

Nakon što ste se odlučiti za proizvođača ili marku, sljedeći korak je odabir autosalona s kojim ćete surađivati pri kupnji vašeg automobila. Ljudi obično odlaze do najbližeg autosalona kako bi obavili kupnju, ali postoje mnogi čimbenici koji razlikuju jedan autosalon od drugog.

Suzuki ima prodajnu i servisnu mrežu ovlaštenih zastupnika koja se proteže diljem Hrvatske. Uvijek preporučujemo da prije svega provjerite kupujete li od službenog prodavača, a osim toga, evo još nekih stvari koje trebate provjeriti:

Blizina

U idealnom slučaju trgovac bi trebao biti blizu mjesta gdje živite ili radite. Razlog tome je što ćete nakon kupnje novog automobila morati redovito servisirati u ovlaštenom servisu kako biste zadržali jamstvo proizvođača. Osim toga, ako nešto pođe po zlu, bit će vam puno lakše to riješiti u susjedstvu nego voziti se do trgovca udaljenog nekoliko sati.

Odlazak lokalnom trgovcu pruža vam priliku da podržite lokalne tvrtke i izgradite osobni odnos. Ako vaš trgovac zna tko ste i kakve su vaše okolnosti, može ponuditi bolji savjet i često ponudu koja dugoročno bolje funkcionira.

Postupak kupnje bez stresa

Sljedeća stvar na koju treba paziti je da proces kupnje bude bez stresa. Posljednje što ljudi žele kada stignu u autosalon je da im pristupi nametljivi prodavač i da se osjećaju pod pritiskom da kupe kad još nisu spremni. Također kada dođete želite vidjeti da autosalon ima ono što tražite.

Najbolji savjet koji možemo dati kako biste se pripremili za iskustvo bez stresa je da nazovete unaprijed i pitate:

  • Je li vozilo koje tražite dostupno za probnu vožnju
  • Imaju li vozilo koje tražite na zalihi
  • Koje su mogućnosti financiranja dostupne

Tako ćete odmah dobiti odgovore na najvažnija pitanja i pomoći će vam da vidite odgovara li vam autosalon.

Najbolja vrsta prodavača je netko tko sluša što želite, stavlja vas na prvo mjesto, a proces na drugo mjesto. Radi se o putovanju, a ne o odredištu i u svakoj fazi trebali biste se osjećati kao da ste dobili  odgovore na sva svoja pitanja. Osmijeh, entuzijazam, maniri i proaktivan stav znače puno, a dosta toga se može procijeniti kratkim razgovorom putem telefona.

Mogućnosti postprodaje i održavanja

Opcije nakon prodaje i usluge održavanja veliki su čimbenik za mnoge kupce. Prije kupnje preporučujemo da provjerite što je dostupno kod vašeg trgovca i proizvođača.

To može uključivati stvari kao što su:

  • Originalni dijelovi i pribor
  • Zatamnjivanje stakala, zaštita boje, zaštita kože i tkanine
  • Jamstvo proizvođača
  • Pomoć na cesti
  • Servisni paketi

Dobre recenzije i prisutnost na mreži

Konačno, uvijek je dobro pogledati online prisutnost bilo kojeg zastupstva, odnosno autosalona.

Prvi korak za to je provjera njihove web stranice. Jesu li jasni i sažeti u pogledu svojih ponuda? Odgovaraju li na pitanja koja imate prije nego što posjetite salon? Predstavljaju li se kao službeni i profesionalni? Često web stranica može biti odraz osobnog iskustva s trgovcem, a kao što znamo prvi dojam je važan.

Nakon što ste suzili nekoliko autosalona koje želite posjetiti, preporučujemo da u Google upišete naziv autosalona i provjerite njihovu ocjenu zvjezdicama i Google recenzije. To će vam dati osjećaj kako su drugi kupci doživjeli uslugu u prodajnom salonu. 

Tražite još savjeta?

Ako želite kupiti novi automobil, ali trebate više savjeta i pomoć u procesu odluke, posjetite auto salon Suzuki Antares Centar u Zagrebu već danas. Nazovite naše prodajne predstavnike na telefon 01 5540 080 za najbolji savjet pri kupnji novog automobila.