S proljećem iza ugla, očekujemo sve više kupaca automobila u obilasku autosalona kako bi provjerili i usporedili najnovije modele. Proljeće je vrijeme kada je najveća gužva u poslu s automobilima.

Kupci su danas dobro informirani, koriste se internetom za proučavanje i imaju velika očekivanja o automobilima koje žele kupiti, kao i o tome gdje će ih kupiti.

Svi autosaloni nastoje pružiti izvrsno korisničko iskustvo, ali što je točno potrebno da neka auto kuća uspije na nikad konkurentnijem tržištu?

Izdvojili smo 10 obilježja uspješnog autosalona, koje korisnici najčešće ističu u svojim ocjenama.

  • Prezentacija:

    To znači ponuditi dobar presjek modela vozila u salonu. Automobili trebaju biti čisti i dobro prezentirani, unutar izložbenog prostora i izvan njega na parkiralištu.

  • Jezik i kultura:

    Znati kako kupci vole da ih se dočeka i kako s njima komunicirati osobno i online, prednost je u konkurentnom okruženju. Najbolji autosaloni znaju kako komunicirati s kupcima kako bi se osjećali kao kod kuće.

  • Internetska prisutnost:

    Kupci automobila sada provode sve više vremena na internetu istražujući svoju kupnju, a zastupstva moraju biti aktivna na nekoliko platformi. To uključuje ažuriranu web stranicu po kojoj se lako kreće i koju je lako pronaći na tražilici, vjerodostojnu prisutnost na društvenim medijima, ali i povoljne ocjene korisnika na stranicama sa recenzijama.

  • Reputacija:

    Kupci imaju mnogo načina za provjeru reputacije autosalona. Ugled proizlazi iz učinkovitog i djelotvornog obavljanja mnogih stvari, od pozdravljanja i pomaganja kupcima do servisiranja njihovih automobila te stalnog poboljšanja iskustva korisnika.

  • Moderan objekt:

    U posljednjih 10 do 15 godina u Zagrebu je sagrađen ili opsežno obnovljen velik broj autosalona kako bi se uskladili sa smjernicama korporativnog imiđa i brendiranja njihovih principala. Glavna obilježja modernog autosalona su prostran i dobro osvijetljen izložbeni prostor, praktičan servisni odjel, elementi dizajna i signalizacije specifične za brend, salon za korisnike s omogućenom Wi-Fi mrežom, kao i pristupačnost za kupce s invaliditetom.

  • Usmjerenost na kupca:

    Od recepcije i tehničkog osoblja do prodavača i menadžera, svatko se mora truditi kako bi stvorio pozitivno korisničko iskustvo. Kupci mogu osjetiti kada su važni, a kada ne. Poslovat će tamo gdje se osjećaju važnima.

  • Lokacija:

    To može biti odlučujući čimbenik pri odabiru mjesta za kupnju automobila, no, kupci će često potegnuti i dalje od svog mjesta da posjete autosalon gdje su uspostavili sjajan odnos.

  • Odnosi s kupcima:

    Sjajni odnosi temelj su svakog uspješnog poslovanja. Mnoge trgovine prodaju automobile i pružaju usluge istim kupcima, iz godine u godinu, kao i njihovoj široj obitelji i prijateljima. Uspješni trgovci ulažu mnogo resursa u izgradnju odnosa temeljenih na povjerenju, iskrenosti i integritetu.

  • Ona jedna stvar:

    Ako anketirate kupce automobila o tome zašto su kupili od zastupstva A za razliku od zastupstva B, često će identificirati jednu stvar koja ih je uvjerila. To može biti konkurentna cijena, pozitivno iskustvo s vozilom u prethodnom vlasništvu, ljubaznost servisnog odjela, simpatičnost prodavača ili člana osoblja koji je pružio pomoć kupcu i nakon redovnog radnog vremena.

Ako ste imali pozitivna iskustva u autosalonu Suzuki Antares Centar u Zagrebu zbog kojih ste odabrali Suzuki, slobodno ih OVDJE podijelite sa nama.